Detail opleiding

< naar overzicht

Module 2: Externe communicatie: klantgericht communiceren met externe klanten [ 005-COM-02 ]

Mocht u meer deelnemers willen inschrijven dan er beschikbare plaatsen zijn, neem gerust contact op met ons (054/501051) om meer plaatsen aan te vragen.

De opleidingen worden aangeboden op diverse locaties verspreid over het hele Belgische grondgebied, gedurende het hele jaar.
Bij sommige opleidingen worden de concrete locatie en data pas vastgelegd na het ontvangen van de inschrijvingen. Op deze wijze kunnen we de opleidingslocatie vastleggen rekening houdend met de locatie van het bedrijf en de data rekening houdend met de periode van voorkeur.


  
Locatie Lokaal Data Vrije
plaatsen
Info
Afsnee (Gent) Autoweg-Zuid 3
Afsnee (Gent)
05/11/2024 van 09:00 tot 16:00
2 Inschrijven
Antwerpen Borsbeeksebrug 32
Antwerpen
05/11/2024 van 09:30 tot 16:00
2 Inschrijven
Limburg Provincie
Limburg
Periode van:
01/09/2024
en
31/12/2024
10 Inschrijven
Sint-Niklaas Hogekouter 1
Sint-Niklaas
28/11/2024 van 09:00 tot 16:00
2 Inschrijven
Vlaams-Brabant & Brussel Regio
Vlaams-Brabant & Brussel
Periode van:
01/09/2024
en
31/12/2024
10 Inschrijven
In Uw bedrijf Wanneer U wilt Meer info

Inhoud

Situering

Deze opleiding geeft inzicht in het verschil tussen klantvriendelijkheid en echte
klantgerichte communicatie. De cursisten leren hoe hun gedrag overkomt op de interne en externe klant en hoe ze zich optimaal kunnen inleven in deze klant.
Ze leren basisvaardigheden toepassen die leiden tot tevredenheid van de klant en die de weg plaveien naar “delight”.

Doelgroep

Alle arbeiders van PC 100.

Voorkennis

Bij voorkeur dienen de deelnemers over de in module 1 beschreven vaardigheden te beschikken.
De cursisten moeten de wil hebben om de klanten centraal te stellen.

Programma

Deze opleiding bevat een kennis- en een vaardigheidsdeel:
- Het verschil kennen tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid.
- Het begrijpen van de behoeften van klanten/collega’s.
- Aandacht leren hebben voor verbale en non-verbale communicatie.
- Optimaal toepassen van telefoontechnieken en structuur brengen in een gesprek.
- Communicatie professionaliseren ter bevordering van klantenrelaties.
- Basisvaardigheden leren toepassen die leiden tot tevredenheid van de klant.

Duur:
1 dag

Incompany

Vanaf 6 deelnemers kan een opleiding binnen uw onderneming georganiseerd worden. U mag hiervoor tevens arbeiders van eventuele buurbedrijven toelaten indien deze tevens tot PC100 behoren. De kosten van de docent en de syllabi neemt OpFo100 voor zijn rekening. Uw bedrijf dient voor deze in-company opleiding een geschikt opleidingslokaal ter beschikking te stellen.

Vragen?

Julie helpt u met plezier verder:

Email: opleidingen@opfo100.be
Tel.: 054/50 10 51


< naar overzicht