Mocht u meer deelnemers willen inschrijven dan er beschikbare plaatsen zijn, neem gerust contact op met ons (054/501051) om meer plaatsen aan te vragen.
De opleidingen worden aangeboden op diverse locaties verspreid over het hele Belgische grondgebied, gedurende het hele jaar.
Bij sommige opleidingen worden de concrete locatie en data pas vastgelegd na het ontvangen van de inschrijvingen. Op deze wijze kunnen we de opleidingslocatie vastleggen rekening houdend met de locatie van het bedrijf en de data rekening houdend met de periode van voorkeur.
Locatie | Lokaal | Data | Vrije plaatsen |
Info | |
---|---|---|---|---|---|
Afsnee (Gent) | Autoweg-Zuid 3 Afsnee (Gent) |
05/11/2024 van 09:00 tot 16:00 | 2 | Inschrijven | |
Antwerpen | Borsbeeksebrug 32 Antwerpen |
05/11/2024 van 09:30 tot 16:00 | 2 | Inschrijven | |
Limburg | Provincie Limburg |
Periode van: 01/09/2024 en 31/12/2024 | 10 | Inschrijven | |
Sint-Niklaas | Hogekouter 1 Sint-Niklaas |
28/11/2024 van 09:00 tot 16:00 | 2 | Inschrijven | |
Vlaams-Brabant & Brussel | Regio Vlaams-Brabant & Brussel |
Periode van: 01/09/2024 en 31/12/2024 | 10 | Inschrijven | |
In Uw bedrijf | Wanneer U wilt | Meer info | |||
meer info: opleidingen@opfo100.be - Tel. 054/50 10 51 |
Deze opleiding geeft inzicht in het verschil tussen klantvriendelijkheid en echte
klantgerichte communicatie. De cursisten leren hoe hun gedrag overkomt op de interne en externe klant en hoe ze zich optimaal kunnen inleven in deze klant.
Ze leren basisvaardigheden toepassen die leiden tot tevredenheid van de klant en die de weg plaveien naar “delight”.
Alle arbeiders van PC 100.
Bij voorkeur dienen de deelnemers over de in module 1 beschreven vaardigheden te beschikken.
De cursisten moeten de wil hebben om de klanten centraal te stellen.
Deze opleiding bevat een kennis- en een vaardigheidsdeel:
- Het verschil kennen tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid.
- Het begrijpen van de behoeften van klanten/collega’s.
- Aandacht leren hebben voor verbale en non-verbale communicatie.
- Optimaal toepassen van telefoontechnieken en structuur brengen in een gesprek.
- Communicatie professionaliseren ter bevordering van klantenrelaties.
- Basisvaardigheden leren toepassen die leiden tot tevredenheid van de klant.
Duur:
1 dag
Vanaf 6 deelnemers kan een opleiding binnen uw onderneming georganiseerd worden. U mag hiervoor tevens arbeiders van eventuele buurbedrijven toelaten indien deze tevens tot PC100 behoren. De kosten van de docent en de syllabi neemt OpFo100 voor zijn rekening. Uw bedrijf dient voor deze in-company opleiding een geschikt opleidingslokaal ter beschikking te stellen.
Julie helpt u met plezier verder:
Email: opleidingen@opfo100.be
Tel.: 054/50 10 51