Detail opleiding

< naar overzicht

Module 2 : Communication externe : communication orientée client avec des clients externes [ 005-COM-02 ]

Mocht u meer deelnemers willen inschrijven dan er beschikbare plaatsen zijn, neem gerust contact op met ons (054/501051) om meer plaatsen aan te vragen.

De opleidingen worden aangeboden op diverse locaties verspreid over het hele Belgische grondgebied, gedurende het hele jaar.
Bij sommige opleidingen worden de concrete locatie en data pas vastgelegd na het ontvangen van de inschrijvingen. Op deze wijze kunnen we de opleidingslocatie vastleggen rekening houdend met de locatie van het bedrijf en de data rekening houdend met de periode van voorkeur.


  
Locatie Lokaal Data Vrije
plaatsen
Info
Bruxelles Région de
Bruxelles
Periode van:
01/01/2024
en
30/06/2024
10 Inschrijven
Hainaut Province du
Hainaut
Periode van:
01/01/2024
en
30/06/2024
10 Inschrijven
Liège & Namur Provinces de
Liège & Namur
Periode van:
01/01/2024
en
30/06/2024
10 Inschrijven
In Uw bedrijf Wanneer U wilt Meer info

Inhoud

Situering

Cette formation donne un aperçu de la différence entre le service à la clientèle et la réelle communication axée sur le client. Les participants apprendront comment leur attitude influence le client interne et externe et comment ils peuvent faire preuve d’empathie avec ce client. Ils apprendront à appliquer les connaissances de base qui mènent à la satisfaction du client et qui ouvrent ainsi la voie du contentement.

Doelgroep

Tous les ouvriers de la CP 100.

Voorkennis

Le participant doit, de préférence, disposer des compétences décrites dans le module 1.
Les participants doivent avoir la volonté de placer le client en position centrale.

Programma

Cette formation est aussi bien axée sur la connaissance que sur la compétence :
- Connaître la différence entre le service à la clientèle et l'orientation client.
- Comprendre les besoins des clients/collègues.
- Apprendre à être attentif à la communication verbale et non-verbale.
- Utilisation optimale des techniques téléphoniques et structurer une conversation.
- Professionnaliser la communication afin de favoriser la relation clientèle.
- Apprendre à appliquer les compétences de base qui mènent à la satisfaction du client.

Durée :
1 jour

Incompany

Vanaf 6 deelnemers kan een opleiding binnen uw onderneming georganiseerd worden. U mag hiervoor tevens arbeiders van eventuele buurbedrijven toelaten indien deze tevens tot PC100 behoren. De kosten van de docent en de syllabi neemt OpFo100 voor zijn rekening. Uw bedrijf dient voor deze in-company opleiding een geschikt opleidingslokaal ter beschikking te stellen.

Vragen?

Julie helpt u met plezier verder:

Email: opleidingen@opfo100.be
Tel.: 054/50 10 51


< naar overzicht