Locatie | Data | Vrije plaatsen |
Info | Prijs | |
---|---|---|---|---|---|
Idegem | 10/09/2025 van 09:00 tot 17:00 | 7 | € 550 | Inschrijven | |
In Uw bedrijf | Wanneer U wilt | Meer info | |||
meer info: cclaeys@in2learning.be - Tel. 054/50 34 86 |
Als commerciële binnendienst kom je voortdurend in contact met de klant!
Uw rol staat misschien minder omschreven maar is een sleutelrol voor uw bedrijf!
Jij maakt, in contact met uw klant, het verschil voor uw bedrijf.
Is het nu om een bestelling door te geven, te adviseren rond de keuze van een product, na te gaan als de voorraad strekt, een spoedorder, een opvolging van een offerte, een te late of foute levering, de klant zoekt zijn klankbord bij jou.
Jij loodst hem naar klantentevredenheid of -misnoegdheid naargelang de houding die je aanlevert.
Gemakkelijk gezegd dan gedaan denk je? Zoek de nodige tips en ondersteuning en oefen de weg naar klanten-excellentie! De klant komt niet alleen steeds bij jou terug, hij koopt zelfs meer!
Elke binnendienst medewerkers die er naar streeft zijn relatie met de klant te optimaliseren en/of commercialiseren
geen vereiste voorkennis
Communicatieve vaardigheden : de kunst van vragen stellen, luisteren, samenvatten en benoemen, empathie aan de dag leggen
Commerciële vaardigheden : behoeften detecteren, inspelen op onbenoemde verwachtingen, omgaan met weerstanden, cross- en upselling
Organisatorische vaardigheden : gebruik elk middel binnen uw organisatie om pro-actief naar uw klant toe te stappen. Zowel qua kwaliteitseisen, leveringsverwachtingen, opvolging van de offertevoorstellen enz….
Kennis omzetten in vaardigheden : De volledige training is daarop gebaseerd namelijk praktijkoefeningen, werken rond eigen cases, persoonlijke actiepunten opstellen, inoefenen en bijsturen. Kennis is belangrijk maar het effectief automatisch zelf uitvoeren is ons einddoel
Leerdoelen :
Wat verwacht de klant van mij als binnendienst?
Hoe formuleer ik het juiste antwoord daarop?
Welke bedrijfssituaties kunnen frustratie losweken bij de klant en hoe kan ik anticiperen?
Wat zijn de voordelen van mijn pro-actieve houding?
Het is niet altijd goed nieuws wat ik breng ; hoe doe ik dit?
Hoe ga ik om met commerciële tegenwerpingen?
Hoe denk ik vooruit voor mijn klant en realiseer ik meerverkoop?
Hoe maak ik van een klant, een trouwe klant?
N/A
1 dag + opvolgdagen in een later tijdstip ingepland
De opvolgdagen zijn uitsluitend gebaseerd op verder opbouwen vanuit praktijksituaties om te blijven oefenen en bijsturen om tot het vooropgestelde competentiegedrag te komen
Hebt u een 5-tal deelnemers die gelijktijdig in aanmerking kunnen komen voor dit of een ander thema? Neem contact op met ons: Tel. 054/50.10.51 of e-mail admin@in2learning.be. Samen met u maken wij de analyse wat de beste voordelen oplevert voor uw bedrijf in functie van tijd, kwaliteit en budget.
Prijs is totaal bedrag voor de hele opleidingsduur per persoon zonder BTW.
Wenst u een inhouse opleiding te organiseren voor een aantal personen, dan loont het evenzeer financieel de moeite om met ons contact op te nemen.
Chantal helpt u met plezier verder:
Email: cclaeys@in2learning.be
Tel.: 054/50 34 86