Locatie | Data | Vrije plaatsen |
Info | Prijs | |
---|---|---|---|---|---|
Mechelen | 19/09/2025 van 09:00 tot 17:00 | 8 | € 350 | Inschrijven | |
In Uw bedrijf | Wanneer U wilt | Meer info | |||
meer info: cclaeys@in2learning.be - Tel. 054/50 34 86 |
A customer is the most important visitor on our premises.
He is not dependent on us. We are dependent on him.
He is not interruption in our work. He is the purpose of it.
He is not an outsider in our business. He is part of it.
We are doing him a favor by serving him.
He is doing us a favor by giving us an opportunity to do so.
Iedere medewerker die overtuigd is klantgericht te handelen!
Is dit zo! uitstekend! Dan gaan we samen nog een stapje!
Geen
- Is klantgerichte actie enkel 'koorddansen voor gevorderden'?
- Reageren jouw klanten soms ook verbijsterd, geïrriteerd, ongeduldig? Hoe komt dit?
- Wat verwacht de klant op vandaag? Hoe kom je dit te weten?
- Welke eenvoudige middelen kan jij inzetten ten dienste van de klant?
- Wat kan jij betekenen voor de klant vanuit jouw functie?
- Positief communiceren : waar zitten onze valkuilen?
Wenst u met het hele bedrijf de kaart te trekken rond customer centricity neem dan contact op voor een intakegesprek. Wij gaan samen op zoek hoe we uw klanten centraal kunnen zetten in uw bedrijf!
N/A
Hebt u een 5-tal deelnemers die gelijktijdig in aanmerking kunnen komen voor dit of een ander thema? Neem contact op met ons: Tel. 054/50.10.51 of e-mail admin@in2learning.be. Samen met u maken wij de analyse wat de beste voordelen oplevert voor uw bedrijf in functie van tijd, kwaliteit en budget.
Prijs is totaal bedrag voor de hele opleidingsduur per persoon zonder BTW.
Wenst u een inhouse opleiding te organiseren voor een aantal personen, dan loont het evenzeer financieel de moeite om met ons contact op te nemen.
Chantal helpt u met plezier verder:
Email: cclaeys@in2learning.be
Tel.: 054/50 34 86