Detail opleiding

Telefonische expertise voor help- en servicedesk medewerkers [ 001-KLANT-078 ]


  
Locatie Data Vrije
plaatsen
Info Prijs
Antwerpen 24/09/2025 van 09:00 tot 17:00
6 € 350 Inschrijven
In Uw bedrijf Wanneer U wilt Meer info

Situering

Als helpdesk of servicedesk-medewerker heb je intensief contact met de klant.
Binnen deze functie heb je er alle belang bij om naast jouw technische kennis ook jouw behendigheid in de klantencontacten constant bij te schaven en bij te sturen.
De verwachtingen van de klant zijn trouwens hooggespannen!
Net wanneer het aangekocht product technisch vragen oproept, of extra hulp of ondersteuning vraagt, komt de klant bij jou terecht.
Vaak weet de klant het even niet meer of komt hij bij de helpdesk binnen wanneer het misgaat. Dan komt het moment van de waarheid!
Zal de man of de vrouw aan de telefoon mij effectief kunnen helpen zoals bij de aankoop van het product beloofd werd?
Het is een continue uitdaging en proces om aspecten te verbeteren en verfijnen :
- Je leert ‘oprecht en aandachtig’ te luisteren naar de klant
- Je leert bijkomende vragen stellen, herformuleren, samenvatten en benoemen, om de voor jou relevantie informatie eruit te filteren.
- Je leert hoe je communicatiestijl impact heeft op de klant-empathie
- Je leert denken en zien vanuit de klantperspectief om vervolgens jouw taalgebruik daarop af te stemmen
- Je leert omgaan met sub-assertieve, ongeduldige en boze klanten
- Je leert hoe je een klant enthousiast maakt voor jouw oplossingen en voorstellen of hoe je jouw boodschap verpakt.


Doelgroep

Elke medewerker die meer plezier en efficiëntie wil halen in zijn dagdagelijkse klantencontacten aan de helpdesk of servicedesk

Voorkennis

Geen specifieke voorkennis vereist, we bouwen verder op de aanwezige expertise van de deelnemers op vandaag.

Programma

Niet beschikbaar

Duur

N/A

Incompany

Hebt u een 5-tal deelnemers die gelijktijdig in aanmerking kunnen komen voor dit of een ander thema? Neem contact op met ons: Tel. 054/50.10.51 of e-mail admin@in2learning.be. Samen met u maken wij de analyse wat de beste voordelen oplevert voor uw bedrijf in functie van tijd, kwaliteit en budget.

Prijs

Prijs is totaal bedrag voor de hele opleidingsduur per persoon zonder BTW.
Wenst u een inhouse opleiding te organiseren voor een aantal personen, dan loont het evenzeer financieel de moeite om met ons contact op te nemen.

Vragen?

Chantal helpt u met plezier verder:

Email: cclaeys@in2learning.be
Tel.: 054/50 34 86